Symmetry Plus — одна з ключових компаній на українському ринку бек-офісних рішень для середнього та великого бізнесу. Наша компетенція допомагла сотням компаній оптимізувати їх витрати, налагодити внутрішні облікові процеси, вирішити кадрові та юридичні проблеми.
Symmetry Plus – аутсорсингова компанія, яка об'єднала професіоналів у сфері бухгалтерського та податкового обліку, юридичних та митно-брокерських послуг. Компанія була створена в 2014 році та одна з перших почала працювати у форматі аутсорсингу.
На сьогоднішній день Symmetry Plus входить до ТОП-5 кращих аутсорсингових компаній України згідно таких рейтингів якості як «Лідер галузі 2019-2021», «Вибір країни 2020-2021» та «Підприємство року 2021».
Ми допомагаємо бізнесу наших Клієнтів рости та розвиватись, знаходимо вільні ресурси, оптимізуємо податкове навантаження, підвищуємо прибутковість.
8
65
по всій Україні
260
на сервісному обслуговуванні
2900
реалізовано
Команда Симетрії Плюс працює над створенням якісного та зручного сервісу віддаленого надання послуг для бізнесу, як більш вигідної альтернативи штатному працівникові.
Генеральний Директор
Директор з управління персоналом
Директор з маркетингу
Операційний директор
Керівник відділу МБО та логістики
Керівник відділу бухгалтерського супроводу
Керівник IT-відділу
Керівник відділу по роботі з клієнтами
Ми завжди у пошуку ініціативних, позитивних та відповідальних професіоналів у свою команду. Напишіть нам, і ми з радістю розглянемо Вашу кандидатуру!
Керівник відділу юридичного супроводу
Спеціаліст з обліку взаєморозрахунків
Спеціаліст з обліку ПДВ та інших податків
Спеціаліст з обліку зарплати та кадрового діловодства
Спеціаліст з підбору персоналу
Керівник відділу продажів
Менеджер з продажів
Менеджер з продажів
17 вересня 2014 року успішний фінансовий директор Дмитро Бушулян заснував власну компанію, що спеціалізувалася на консультуванні з питань корпоративного управління та ведені бухгалтерського обліку. Симетрія Плюс стала однією з перших компаній в Україні, що почала працювати в форматі аутсорсингу.
З метою покращення сервісу Симетрія Плюс успішно впроваджує хмарні технології, що підвищує безпеку даних та надає можливість клієнтам Компанії отримувати доступ до даних з будь-якої точки світу. Географія надання послуг поширюється по всій Україні. Асортимент послуг поповнюється за рахунок юридичного та ІТ-супроводу.
Під впливом високого рівня конкуренції та сформованої структури ринку, Симетрія Плюс прийняла рішення про вихід на міжнародний ринок та запустила нові продукти: реалізація бізнес-проектів під ключ та митно-брокерська діяльність. Самий перший проект – відкриття швейної фабрики з нуля, тривав 8 місяців і коштував 1 млн. доларів.
Через підвищення попиту на підбір персоналу серед клієнтів компанії відбулося розширення асортименту послуг за рахунок HR-аутсорсингу. Відкриття в Одесі першого регіонального представництва компанії.
В серпні 2018 року з метою більш ефективного розвитку компанії зі структури Симетрії Плюс була виведена в самостійну одиницю нова компанія — СП Лімітед. Організація логістичного відділу. Впровадження системи електронного документообігу.
Створення нової стратегії розвитку Компанії та впровадження системи нефіксованої оплати, що базується на об’ємах та складності виконуваних робіт. Відкриття нових регіональних представництв у Києві та Львові.
Новий підхід Компанії до роботи з клієнтами: впровадження CRM-системи та погодинної оплати послуг. Це дозволило клієнтам самостійно контролювати виконання завдань та зробило схему ціноутворення максимально прозорою. Запуск процесу підвищення кваліфікації та сертифікації співробітників.
Реорганізація компанії. Відкриття нового операційного центру в місті Нова Каховка. Отримання статусу партнера Microsoft. Підготовка до сертифікації ISO 9001.
Ми раді обговорити Ваші проекти та запропонувати ефективні рішення. Зв'яжіться з нами за номером телефону, поштою або у месенджерах.